Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


torsdag 14. august 2014

Blåsten og gapahuken på Sandoren i bladet Hytteliv


I går fikk jeg bladet i postkassa med reportasjen fra hyttebesøket på Blåsten. 




Veldig spennende å se bildene på trykk etter besøket i juni i fjor. Nedenfor er også noen av bildene som ikke kom på trykk i bladet. Bilder og tekst ( i bladet ) av  Sveinung Bråthen og Sverre J Kristiansen for bladet Hytteliv.

        

       

       



Vi lo godt da vi så at til og med utedoen var tatt med! Det må være distriktets mest luftige og primitive utedo, her er det helt naturlig ventilasjon for å si det sånn!

     

Veldig fornøyd med både bilder og tekst og koselig at hytteprinsen også var med. 


       

Fine minner å ha, kanskje ender noen opp i ramme på hytteveggen?

        



                       Gry K

3 kommentarer:

Bergheim sa...

Koselig å lese om deg i Hytteliv, jeg er selv abonnent og kjente igjen navnet på stedet fra bloggen din.

Maria - Min oldemors hus sa...

Takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Det er alltid trivelig å bli kjent med nye blogger. (",)

Så artig at dere er med i Hytteliv, det skal jeg jammen smugkikke i neste gang jeg er innom ei venninne som abbonerer. Og utedo skal man ikke kimse av, det er viktig å dokumentere alt. (",)

Maria - Min oldemors hus sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Related Posts with Thumbnails