Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


onsdag 20. februar 2013

Snart vinterferie!


Nedtelling til vinterferie! 
Med et solfylt langtidsværvarsel stiger forventningene til dager ute i det fri. Vi gleder oss til dager både med besøk og til egentid med ski, aking, snø, bålkos og forhåpentligvis sol.






Akkurat, synes jeg  er den beste tida om vinteren. Dagene har blitt lengre, temperaturen stiger og det er fortsatt supert skiføre og ideelt for vinteraktiviteter. Liker vinteren jeg, må utnytte fine dager med bra føre nå!




Med en pust i bakken, en tørsteslukker, appelsiner, kvikklunsj




.....og selbuvotter, blir skituren herlig!



Vi gleder oss!

Skal du på hytta til helga eller på vinterferie?



post signature

4 kommentarer:

Karoline sa...

Blir hytta til helga på oss, men ikkje så mykje ski og kos, heller snikring, beising og mykje jobbing, men kjekt det også :)

Liv sa...

Herlige bilder! :) Ja, det ble langhelg på hytta. Samling med hyttenaboer i går, og vi fikk en trivelig dag rundt bålpanna, samt med skiaktiviteter. Lite fisk å få for de som prøvde lykken på isen, men pytt-pytt! Sola var fraværende hele helga, men vi slapp stort sett nedbør.

Frøken Loppe sa...

Hei!
Skikkeleg herlege vinterbilder!!!
Kjenner eg gleder meg til påske, med varme i sola, litt lysere kvelder, snø og røde kinn... ;o)

Nyt dagen!

klem

Jill c",) sa...

Så utrolig kul den lampen ble!!

Noen har hatt en lys ide:)))) Knalltøff!

Related Posts with Thumbnails