Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


fredag 17. februar 2012

Kloppeti-klopp i vintersola!


Strålende sol i vinterlandet på en fridag gir meg valgets kval, - skitur i skog og fjell eller nyte været fra hesteryggen? I dag ble det hesteryggen siden skia ble testa i går kveld. Første turen på mange måneder uten vinterridebukse og dunjakke - deilig!

,

Bortover gårdsveien, over jordet og langs snødekte skogsbilveier bar det. Sola varmer, snøen glitrer og hesten galopperer taktfast innover, DA er det bare å nyte! La tiden stå stille i et par galoppslag....


 


post signature

2 kommentarer:

Nina sa...

Det så deilig ut!!
Var jo så fint vær i dag:)

Ha en fin helg!

Linda sa...

Var jammen deilig i går ja, blir nesten litt sentimental jeg (hormoner;) av hvor godt det varmet langt inn i rota at sola skinte.
Fine bilder av Shane og deg, ser hærlig ut!!
God helg og god fastelavens.

Related Posts with Thumbnails