Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


fredag 20. januar 2012

Wood you?


Månedens dille på NIB er treverk, skog og natur, wood you? Kunne vel knapt vært noe tema som passet meg bedre i forhold til et tema både på hytta og hjemme, I certainly wood!

Mange av mine tidligere innlegg har tre som direkte eller indirekte tema. Her kommer et lite utvalg av mine  wood-bilder:



Bjørkene langs hytteveien.....


.....og i stua hjemme.


Nytjæra tømmervegg på Blåsten, lukten av tjære....hmm.


Gammel, arvet dynamittkasse, perfekt som sidebord på hytta.


Krakk av en furukubbe.


Krans med lerkekvister.


Den gamle sleden sammen med ei lita furu på trappa


"Furet, værbitt....."


Ubehandla villmarkspanel.


Utekos i skogen med litt ly i gapahuken.





post signature

3 kommentarer:

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Her var det en mengde flotte bilder til nibs utfordring:-)! Her bør du ha en veldig god sjanse til å stikke av med seieren!
Lykke til!
Ønsker deg og dine en fortsatt fin søndag!
Klem:-)

Solveig sa...

Flott bildeserie fra deg;o) Veldig kjekt å se forskjellige varianter av treverk. Utrolig materiale egentlig - alle har et forhold til det. Ikke noe som går av moten, altså;o)))

Ha en fin kveld videre.
Klem fra Solveig

Lottemora sa...

Så fine tre-bilder!

Ønsker deg en finfin kveld, klem fra Lottemora

Related Posts with Thumbnails