Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


mandag 9. januar 2012

Vinterbjørk i stua


På disse bjørkene kommer det nok neppe museører og akkurat det er vi som plages av bjørkepollen om våren glade for.

 De hvite stammene minner meg om bjørkene og neversanking på hytta, så da er det bare å lene seg tilbake og drømme om hyttelivet......



Å ta naturen inn er jeg veldig glad ,i så da jeg fant denne bjørketapeten fra Mr.Perswall ble veggen rett og slett satt opp med slike mål at tapeten kunne bestilles i bredden 130cm.

 Har et par andre ideer til mer natur og innredning i dette hjørnet. Ikke alt er på plass ennå, må liksom bo seg litt inn før man får hengt opp bilder etc og pynta.....

Og når våren kommer skal du se at bjørkene allikevel kan få et "vårlig" preg?


post signature

1 kommentar:

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Godt nyttår til deg også!! Alltid koselig å få hilsen fra deg!
Så fin tapeten er! Bjørkepollenallergi er noe skitt, det kan jeg skrive under på! Ergerlig når våren er så fin, så må man holde seg inne. Kanskje denne våren blir bedre?:-)

Nydelige hjerter du har laget av naturmaterialer og gjenbruk!!

Gleder meg til å følge deg i 2012!!

Klem fra Hjørdis:-)

Related Posts with Thumbnails