Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


mandag 7. november 2011

Bloggpause i flytteprosessen

Med tilværelsen delvis i esker og på "hybel" i underetasjen i vårt nyervervede hus på landet oppe i skogbrynet og uten annen nettilgamg enn på Iphonen blir det dårlig med blogging. Håper dere som følger bloggen har meg unnskyldt.

På vei bortover gårdsveien i dag var det et fantastisk lys i det tåka steg. Hadde bare mobilen for hånden men allikevel, livet på landet blir nok helt topp!

Hm...første gang med blogging fra IPhone, hvordan laste opp bilde fra tlf og legge til tro? Jaja, får prøve å finne ut av det.
Ha en fin uke!


post signature

1 kommentar:

Åshild sa...

Det blir spennende med flytting og sikkert oppussing. Gleder meg til å følge det.

Related Posts with Thumbnails