Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


mandag 19. september 2011

Finalist i Moseplassens konkurranse om byggverk i hagen!

Mitt bidrag til denne konkurransen måtte jo bli gapahuken vi har bygget sammen med elever og mentor denne våren og høsten. Hyttehage er et begrep man møter oftere og oftere i hytteverden så gapahuken blir en del av vår hyttehage på sikt.



Hadde nesten glemt bort konkurransen før jeg ser på Moseplassen at gapahuken er blant finalistene! Kjempemoro, for her er det mange fine bidrag!





Liker du bidraget mitt i denne konkurransen så stem da vel!
Bidraget finner du her




post signature

3 kommentarer:

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Jeg skal stemme på deg:-) Skikkelig koselig!
Ha en fin tirsdag
klem:-)

Anonym sa...

Du har fått min stemme! Masse lykke til!
Bjørg

Heidi sa...

Gratulere!! jeg har stemt på deg. Lykke til ;)

Related Posts with Thumbnails