Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


mandag 11. juli 2011

Fototema denne uken : Ild


Denne uken har Oftograf ild som fotoutfordring.
Her er mine bidrag.


Dette bildet er tatt på jobb,  med bålmat som tema. Denne gangen kunne vi steke pannekaker ved å sette panna rett på tyrikubben. Enkelt og greit.








Her er det kvistbrann etter det aller første snøfallet på hytta i fjor høst. Den store Bresken ble offer for flammene etter at den hadde blitt helt deformert etter tunge snøvintre.



post signature

2 kommentarer:

Emerald Raptor sa...

Flotte ildbilder!Spesielt det øverste var veldig fint.

Oliv sa...

Dette var en lur måte å lage bål på. Jeg så den også på ved programmet på nrk forge helg.Da prøver jeg i helgen.det er meldt kaldt men fint ver.
Hilsen Oliv

Related Posts with Thumbnails