Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


mandag 4. april 2011

Tidlig vår i skog og mark


Et definitiv farvel med kong vinter siste helga vi var på hytta. Det var skareføreskituren til Ringtjennkollen gikk lett, kunne skøyte med turskia over alt! Stoppa opp og tok med meg vårtegna på min vei. Første stopp var bekken:


Det suser og bruser i bekken!

I lia opp til Blåsten tar sola tidlig, så her var det store bare flekker og på bålplassen var det blitt bart.


Nå kan man la skia stå, ta av seg vottene, henge opp fuglekasser og nyte sola på benken eller i solveggen. Dette blir mitt vår-bidrag i konkuransen til Moseplassen
Ha en fin vår!

post signature

4 kommentarer:

Synnøve. sa...

Takk for den flotte turen opp til hytta.
Sola og bekken som bruser er så deiligt å se og höre på.
Nyte bålkosen og slappe av ute er en stor bonus vi har her oppe i norden. Den luxusen må vi ta til vare på.

Hvordan er det med hesten? Hadde vert kjekt å sjå noen nye bilder på den, siden eg er litt hestegal sjöl hihi.

Ha nå ei flott dag. Her regner det og det er bra för da reiser snöen fortere.
Klems Synnöve.

Anette Willemine sa...

For et herlig sted å være. Med den naturen tenker jeg det blir mange flotte turer. :)

Ønsker deg en glad tirsdag!

Klem,
AW

Marita (ensmakavhonning.com) sa...

Heihei :) Vi har gitt deg en Awards på bloggen våres (hvis du vil ta i mot?:))

Kjempe flotte bilder forresten:) Får alltid så lyst ut på ei eller annen hytte, når jeg er innom bloggen din:)

Ha en fin kveld:)

marit´s,,, sa...

Så deilig å ha det slik .Takk for en fin tur og fine bilder ,
God helg Marit.

Related Posts with Thumbnails