Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


mandag 4. april 2011

Stripete fototema


 Oftograf har striper som fototema for april. Jeg kom til å tenke på bildet av de lange skyggene som dannet striper på Sandorvannet i vinterferien. Her er mitt bidrag:


Skyggestriper!



post signature

4 kommentarer:

Hønemor. sa...

Hei! Petunia har fotoglede tema, Oftograf har striper:) Stilig bilde da, lange trær..

Ruth Merethe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Melusine sa...

Skyggestriper - så stilig!

Emerald Raptor sa...

Veldig fint stripebilde! Nå er det jeg og Villemy som har oftograf da, og ikke Petunia. :)

Related Posts with Thumbnails