Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


fredag 8. april 2011

Award til hyttebloggen min!






Hyttebloggen min  har fått en award av En smak av honning! Denne koselige bloggen drives av mor og datter og handler om livet på landet, håndarbeid, interiør og gjør-det-selv tips. Alltid noen tips der som er morsomme å prøve ut. Lenge siden sist award så dette var stas! Alltid artig at andre liker det man legger ut på bloggen og motiverer til videre blogging når bloggtørka truer med sitt nærvær! Tusen takk Anne og Marita!

Med awarden følger det med en utfordring: Fortell 8 ting om deg selv og gi awarden videre til 5 blogger som har færre enn 100 følgere.

Om meg:

  1. Jeg er opptatt av affeksjonsverdi.
  2. Jeg liker det enkle og "gammeldagse" hyttelivet.
  3. Jeg synes det er spennende å gå på loppis.
  4. Jeg kan ikke få nok av Norgesglass.
  5. Synes det er gøy med oppussingsprosjekter.
  6. Kobler av i stallen og på hytta.
  7. Glad i å være ute på tur året rundt og lage mat på bål.
  8. Koser meg med kreative aktiviteter.

De bloggene jeg ønsker å gi awarden videre til er alle blogger som inspirerer meg på ulike måter til å fortsette å blogge og utvikle bloggen. Jeg vil også takke for alle kommentarene som disse bloggerne har lagt igjen hos meg. Det setter jeg veldig pris på! Jeg lar meg inspirere av mange ulike type blogger. Dette gjenspeiler de jeg gjerne vil gi oppmerksomheten videre til.
 Awarden vil jeg gi videre til:

1. Hytta mi som bare traff meg i hjertet med sjarmerende bilder og beskrivende tekst fra ei lita eldre hytte.    Den handler om hyttelivet, oppussing og gjenbruk. Veldig få slike hytteblogger som ikke er nybyggingsprosjekter, så denne kjente jeg meg veldig igjen i

2. Livet på moen bloggen til min kjære nabo som er den eneste i min nærhet jeg kan drøfte 
                 blogging og foto med. Denne bloggen har vært veldig spennende å følge, den er et godt eksempel
                          på hvordan man gjennom bloggingen kan få nye interesser som f.eks foto. Her finner du stoff om gjenbruk, hverdagsliv og foto. Her er det mange fine bilder.

   3. Oftograf en kjempefin fotoblogg med mange artige konkurranser. Flott å kunne la seg inspirere av andres tolkninger av et fototema. Fint at noen orker å dra igang slike konkuranser. 
Takk skal du ha!

  4. Bloggen min Veldig koselig blogg som også skriver litt fra hyttelivet. Omhandler både interiør, 
                    hverdagsliv, håndarbeid (kjempefine eksempler på b.l.a filting med filtenål!) og utrolig gode bilder av dyrelivet i naturen.

  5. Hildes hekle-strikkeri-hurra  Håndarbeidsbloggen over alle håndarbeidsblogger! Her 
                      finner man det meste av ideer, teknikker og ikke minst oppskrifter innen hekling og strikking. Hilde har også en fin nettbutikk med b.l.a kule knapper!


                                                                           
post signature

4 kommentarer:

Hilde C. sa...

Gratulerer med prisen! Takk for at du tenkte på meg når du sender den videre, det setter jeg pris på :-)

Solveig sa...

Gratulerer så masse med award. Kjekt å lese mer om deg;o) Jeg liker også det gammeldagse hyttelivet og det er jeg glad for, siden vi ikke har fått innlagt vann på hytta enda;o)))
Spennende blogger å titte innom.
Ha en flott dag.
Klem fra Solveig

Gunn sa...

Gratulerer med avarden!
Så hyggelig at du tenkte på meg. Jeg har gått litt i bloggdvale, har litt lite med tid til blogging om dagen. Regner med å komme sterkere tilbake senere. Ha en fin dag :)

Marita (ensmakavhonning.com) sa...

Det var en vel fortjent awards fra oss og vi ville gjerne at flere også skulle få vite om denne stemmningsfulle og koslige bloggen:)

Likte forresten veldig godt den haren du har laget over her:)

Ha en kjempe flott kveld:)

Related Posts with Thumbnails