Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


mandag 14. mars 2011

Smilende fototema

Hos Petunia i dag er det en smilende fotoutfordring. Mitt bidrag denne gangen er av hesten min tatt mens han blir stelt, kanskje hører han noe morsomt på radioen? Favoritten hans er rikstoto-reklamen for da vrinsker han tilbake!



Haha, den var god! Den må du dra lenger ut på landet med!


post signature

15 kommentarer:

Monica o Jacob sa...

Härlig bild, han ser verkligen glad ut;-)

REJEN sa...

Sikke et flot hestegrin..:-D

Hønemor. sa...

Hehe, fine gutten!
Ja han er jo kjent for og være en skøyer;)

Pialotta sa...

Riktigt festlig bild på hästen:) Ett glatt humör..... är mer än pengar, ha, ha.. :)

Petunia sa...

Herlig bilde som får meg til å smile tilbake!! Gi han en kos og en gulrot fra meg:)

Petunia:)

Malys krok sa...

For første gang har jeg sett en smilende hest! Så flott! -Margit-

Mors Hjertekurv sa...

Den var flott :D godt fanget :)))))

Sinna sa...

Haha!! Härlig bild och visst ser man att han skrattar
Sinna

garnkurven sa...

Hehe, et smittende smil... :)

Inge sa...

Et skønt hestegrin.. :-)

Irene sa...

Kult ... herlig bilde!

AnneKa sa...

Herlig bilde :)))

Bare Mio sa...

For et herlig smil!
Ha en fin tirsdag.

Melusine sa...

Hehe, herlig bilde!

Koh-I-Noor sa...

Kanongodt billede! Det fik mig virkelig til at smile stort :)

Related Posts with Thumbnails