Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


onsdag 16. februar 2011

Hytte i "Tid for hjem"!

I kveld er det ei hytte fra 60-tallet som blir "utsatt" for gjengen i "Tid for hjem" på TV2. Midt i blinken for meg med hytter fra denne tidsepoken. Blir spennende å se hva de får til! Er jo ganske kjent med gulna furupanel etc......

Imens er det utprøving av den gamle gyngestolen i stua, kanskje ender den på hytta?



En ulv fra by Nord blir det også på hytta etterhvert


Ha en fin kveld!


post signature

2 kommentarer:

Gunn sa...

Så programmet i går, hytta ble kjempe fin syns jeg. Det er utrolig hvor fint det kan bli når man får noen "nye" øyne se etter muligheter.
Gyngestolen din er jo bare fantastisk!

Emerald Raptor sa...

Koselig gyngestol. Ser ut til å kunne passe både i stua og på hytta den der! :)

Related Posts with Thumbnails