Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


torsdag 10. februar 2011

Fotobidrag

Noen av bloggene jeg leser har av og til små fotokonkurranser eller temaer. Denne gangen er det oftograf sitt tema for uke 6 som er føtter. Kom til å tenke på et bilde jeg har av lilleprinsens tottis som stadig vekk stakk ut mellom sprinklene i senga da han var ca 1 år gammel. Her et mitt bidrag:






post signature

5 kommentarer:

Emerald Raptor sa...

Herlig fotbilde! Jeg har også en del bilder av tær som stikker ut fra sprinkelsenga. Koselig at du har blitt med på oftograf du også! :)

Anne(ensmakavhonning.com) sa...

Såååå koselig bilde, Gry
Klem Anne

Anne(ensmakavhonning.com) sa...

Såååå koselig bilde, Gry
Klem Anne

Anne(ensmakavhonning.com) sa...

Såååå koselig bilde, Gry
Klem Anne

Nina sa...

Utrolig søtt og koselig bilde!
Har tatt noen sånne selv,men nå må jeg nesten ta et nytt,hihi:)

Related Posts with Thumbnails