Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


lørdag 5. februar 2011

Blomstring på bar kvist

Blomstringbar kvist er jo bare SÅ fint! Da jeg kom over disse kirsebær (hvite blomster) og ferskengrenene (rosa blomster)  hos Mester Grønn sist helg, måtte de bare få bli med hjem. Er de ikke nydelige?



Det har blitt uvanlig tidlig vår innendørs her hjemme i år.Narciss-løkene som jeg satte i krukker i høst og har stått mørkt i kjelleren blomstrer for fullt nå. Planen var at de skulle blomstre rundt påsketider, men disse løkene ville ikke vente så lenge nei! I tilegg blomstrer krokus og petunia er jo liksom et must nå.






post signature

5 kommentarer:

Hønemor. sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hønemor. sa...

Hei!!
Ah en smak av vår, jammen er løkene tidelig på`n i år. Gleder seg vell like mye til sol og varme som meg!
Og jeg er på vei for å kjøpe meg en kliss naken kvist med blomst;)
*Klem

Randi sa...

Så nydelige! Herlig med litt vårlige farger igjen nå:)

Gunn sa...

Så nydelige! Ja her var det vårstemning!

Helle sa...

SV: Tusen takk :-)

Har desverre ikke peiling på noen som helst blogg design :(

Related Posts with Thumbnails