Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


torsdag 6. januar 2011

Nytt år, nye muligheter og ny hyttesesong....

.....og lysere tider! Deilig! Jeg liker skikkelig vinter med noen minusgrader og godt med snø, men det er deilig at dagene sakte men sikkert blir lysere og lengre. Gleder meg til ny hyttesesong....

...med naturopplevelser og hyttekos....

.....litt vedlikehold og kanskje noen forbedringer?


...og mange turer både på ski, til fots og i kano med familie og gode venner!

Jentegjengen fra fjorårets padletur er allerede invitert til ny hyttetur i juni. Blåsten skal få nytt tak i sommer og kanskje det blir en bålplass på Sandoren også? Et malingsstrøk eller to skulle det ikke forundre meg om det ble heller, stadig noe man kunne tenke seg å gjøre litt om på i interiøret..... Hva ser du mest frem til i kommende hyttesesong?

Men aller først skal skia, pulken, kjelken og pilkeutstyret frem. Koselig med hytteliv om vinteren også.



 
post signature

7 kommentarer:

Nina sa...

Hei Gry!
Så koselig at du også skriver blogg.Da må jeg følge med her:)
Koselige og fine bilder her!

Takk for den koselige kommentaren hos meg.Det er virkelig to goinger vi har.Jessica sa akkurat i bilen at Haakon er elsklingen hennes,hihi:)

Myrullpiken sa...

Hei:) Så koselig med kommentar inne hos oss:) Så koselig med hyttene dine:) Titter nok innom igjen, og legger meg til som følger hos deg:) Kjempe koselig om du tar deg turen innom hvis du er i drammen ja:) :):) Klemmer fra Myrullpiken<3

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Nydelige og stemningsfulle bilder du har tatt! Måtte se gjennom dine siste innlegg. Flotte kranser fant jeg også!
Er det ikke godt å ha en liten gjemmeplass for funn som ikke helt tåler dagens lys - i alle fall ikke med en gang! Lykke til med dine gjemte skatter:-)
ha en fin ny uke!
Klem fra Hjørdis

Randi sa...

Riktig Godt Nytt Hytteår! Gleder meg til lysere dager og vår i luften. Det klør i fingerene etter å ta fatt på nye prosjekter!
Men aller først kan vi nyte vinteren, den er jo på sitt vakreste nå:-)

Lillelaila sa...

Sukk...
Fikk veldig lyst på en tur til hytta nå ja..
Jeg gleder meg virkelig til å nyte hyttelivet, og bare vi kommer oss litt nærmere påske blir alt så mye bedre for min del!
Ønsker deg mange fine hyttestunder i 2011!
klem fra Laila

Villa Klaraberg sa...

Hei! Så flott natur dere har rundt dere, her er det mange aktivitetsmuligheter året rundt. Selv gleder jeg meg til våren, nå er jeg lei av vinteren. Gleder meg til å ta frem malerkosten og bli ferdig med noen prosjekter. Ønsker deg en flott helg, klem fra Jorunn

Livet i Fattighuset sa...

Det skal bli fint med en ny hyttesesong. Vi har en sommerhytte vi har pusset opp. Etter påske skal den innredes på nytt og deretter brukes masse!

Marie

Related Posts with Thumbnails