Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


mandag 25. oktober 2010

Is og brann=isbrann?

Noen dager sanker jeg kvister ( se forrige innlegg) og andre dager brenner jeg de opp...........En stor kvisthaug ved hytta på Sandoren har ligget klar i påvente av den første snøen. Et stort bål ble det og mens pølsene ble grilla på glørne, knipsa jeg litt i vannkanten der isen så smått har begynt å legge seg. Nå er kong vinter snart her.


Fyringsvakt må til!

Einer (eller Bresk som vi sier her) i brann, vakre farger.

Store kontraster mellom is og varme....men noen isbrann blir det jo ikke av dette!


post signature

3 kommentarer:

Hønemor. sa...

Ahh deilig med bål og litt kong vinter! Er klar for jente tur på "vår" hytte snart, vi får be inn jentene:) Hytta er i boks!

Synnøve. sa...

Nydelige bilder fra vakker natur.
Du plukka ikke med deg noen einebär hjem og törka til steken på vildtkjött?
Det er så gott.
Duften av båler kjenner eg helt hit nå.
Kunne tenkt meg å värt med der eg.

Kram Synnöve.

Hilde C. sa...

Så vakre bilder du har tatt. Nå fikk jeg lyst til å ta en tur i skogen :-)

Related Posts with Thumbnails