Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


søndag 19. september 2010

Ny-gammel Jøtul til kjøkkenet på Blåsten

Siste innspurt med tilrettelegging for utleie av Blåsten. Den gamle vedovnen på kjøkkenet skal byttes ut med Jøtul 602 som jeg har fått av ei venninne. Vi har ordna og rydda så nå skulle det være ganske klart for de neste brukerne av Blåsten. Har hatt fint vær i hele helga, bare regna litt sent i går kveld og natt. Stjerneklart i natt.



Vi fikk også testa ut den nye bål/grillplassen. Biffmiddagen ble inntatt her før sola gikk ned, også var det bare å fyre opp bål. Gravde en liten grop og la steiner rundt som midlertidig løsning nå i høst.


Deilig med hyttetur uten stress og mas og fint høstvær.
Håper leieboerne også vil kose seg og trives på Blåsten!






post signature

5 kommentarer:

Hilde C. sa...

Det ser utrolig hyggelig ut. Heldige leieboere :-)

Anonym sa...

Disse hytteprosjektene dine må jeg bare beundre. Så mye dere rekker!
Kjempemisunnelige på disse rekrasjonsstedene du har, selv om du jobber mer enn å rekrere :-)
Bjørg

Gunn sa...

Å så koselig! Leieboerne kommer nok sikkert til å stortrives på Blåsten!
Ha det godt!

anne - moseplassen sa...

Blåsten ser ut ut som en kjempekoselig plass :) og flott med ny men allikevel tradisjonell ovn :D

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk

Related Posts with Thumbnails