Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


torsdag 16. september 2010

Høst på skauen

I går var jeg på en liten dagstur på Sandoren. Skulle hente hengeren og kjenne høsten på pulsen. Og var gjør man da? Jo, tar høstbilder,  fyrer i ovnen, spiser lunsj og tar seg en aldri så liten lur på sofaen med saueskinn over og under - deilig! Tror nesten det var første gangen denne sesongen jeg ikke GJORDE noe, jammen på tide....Er litt for glad i små og store hytteprosjekter (joda, tanken streifa meg om hva jeg skulle sette igang med til våren) og ikke så flink til å bare SLAPPE AV.



Blir aldri lei av høstfargene, nye bilder hvert år..... Her har fargene kommet mye bare den siste uka!


Høst var det også på den nye verandaen som vi ble ferdig med i sommer. Gulv og trapp har jeg beisa med en ny farge som heter Nordisk tre, ble veldig fornøyd med fargen. Grålig uten for mye farge, ble litt driv-vedaktig og det kan jeg like!

Fint om høsten med klar luft, sol og flotte farger. Benytter muligheten til å sanke div.naturmaterialer til juleverkstedet......det er jo "bare" 3mnd til......




post signature


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails