Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


fredag 30. juli 2010

Hytteferien går mot slutten.....

Har hatt noen fine dager på Sandoren den siste ferieuka vi har fri samtidig i sommer. Tida går så innmari fort! Lilleprinsens pappa har snekkert på verandatrappa (som skal bli bred med plass til å sitte på og blomsterkrukker, slike ting som bare jenter er opptatt av....)

Det har vært variabelt vær (men det har det jo vært i hele sommer) så de dagene det er fint, så blir det litt jobbing og bading. I regnvær så slapper vi av.......Lilleprinsen har også fått sand i hyttesandkassa si, stas! Foto er alltid gøy, har prøvd meg litt frem på de halvautomatiske innstillingen på kamera og fanga noen øyeblikk i julikvelden.

Den gamle hyttesofaen har vi bytta ut med min Ektorp 2-seter som vi bare har hatt på lagring og ikke brukt de siste åra. Synes den passa fint inn også er den jo mye bedre å sitte i da..... blir vel et oppussingsprosjekt med stolene som hører til (de gamle) og leting etter nye sofaputer til dem tenker jeg......Kanskje noen har gode tips til oppussing og puter? På veggen over sofaen har jeg også noen planer etter å ha funnet en "skatt" på Blåsten for en stund siden, men det kommer jeg tilbake til senere.....










post signature

4 kommentarer:

Hønemor. sa...

Heija:) Så koselige bilder, og enig med deg..den sofaen passet jo kjempe fint inn! Gleder oss til å komme en tur opp i dag:) Få sett litt på alt dere har gjort siden sist jeg var på hytte besøk.
*Klem naboen.

Anonym sa...

Så fine bilder!! Koselig det med lykta ;0)
Stas når en har skikkelig kamera!

Klem fra Elin

Harmoni og Kontrast sa...

Hei Gry! Tusen takk for besøk og så hyggelig kommentar på bloggen min! Ser ut som om dere også koser dere på hytta i ferien:-) Ønsker deg og familien en fortsatt god helg! Hilsen Laila

Anonym sa...

:-)
Bjørg

Related Posts with Thumbnails