Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


søndag 11. juli 2010

Første ferieuka på Sandoren.


For en uke siden kom vi hjem etter første ferieuka på hytta. Som vanlig er det jo endel vi vil ha gjort, så det blir litt jobbing hver dag, men koste oss med grilling og bading innimellom.

 Uten mobilforhold, TV eller internett føles det veldig avslappende og fritt. Utrolig hvor mye tid man bruker på disse mediene i hverdagen når alt er tilgjengelig gitt! På hytta får jeg lest og pusla med andre småting som jeg aldri har tid til hjemme, det er deilig.

Liten håndverker, her gjelder det å holde tunga rett i munnen!

Hvordan virker denne tro? best å ta på seg hjelmen...

Selv supermann må ta seg en hyttelur!





post signature

4 kommentarer:

Anonym sa...

For noen hærlige bilder av lilleprinsen. Så koselig å lese på bloggen din.
Nabo Bjørg

HegeT sa...

Hei.Så koselig at du hadde tatt deg turen inn i bloggen min.
Ja gamle hytter er ikke å spøke med...... De er som gamle damer, som trenger pleie og omsorg....
Vi trives med å ha litt å henge fingrene i også vi da, så det er kjekt det er litt å holde på med på gamle hytter...
En sånn keramikkbolle har jeg også....mormor brukte den når hun bakte brød...Koselig med sånn gode minner fra barndommen....
Lurer på hva ungdommene våre skal huske etter oss??....

koselig onsdagsklem
HegeT

lillelaila sa...

Så fint at du la igjen et lite spor etter deg! Herlig hytteblogg du har! Her kommer jeg nok til å finne masse inspirasjon til egen hytte;) Vi har mange planer for oppussing av hytta så det kommer nok flere bilder derfra ettervert:)
Laila

Ninni sa...

Hei! Tusen takk for hyggelig besøk og søte ord hos meg. Så koselige hytter dere har, små perler begge to :)

Related Posts with Thumbnails