Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


tirsdag 13. april 2010

Min første Award! Jippi!

Jeg har fått min første utmerkelse i blogglandia! Selv om jeg først og fremst blogger for min egen del og for å få en "digital hyttebok" så er det veldig koselig og morro at noen liker bloggen min!

 Denne utmerkelsen har jeg fått av Gunn med den koselige og sjarmerende bloggen: 
 http://gunn-bloggenmin.blogspot.com/  Ta en titt innom, Gunn er glad i håndarbeid og lager masse fint! Tusen takk Gunn!




Utmerkelsen kommer fra Rio de Janeiro og betyr :Dette er en blogg med sjarm!

Jeg vil gjerne få gi den videre til de fem bloggene jeg oftest lar meg inspirere av og koser meg med, nemlig:






Disse bloggene er alle veldig forskjellige og veldig sjarmerende! De har på hver sin måte betydd mye for min blogg og at jeg i det hele tatt begynte med blogging! Synes derfor det er kjempemorro å kunne gi denne utmerkelsen videre til dere!

Hilsen

post signature






8 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer!

Bjørg

anne - moseplassen sa...

Tusen takk for kjempefine ord, det varmer med slik award :)

Og du, det er helt ybergenialt at fugleoversikten kan brukes i skoleverket. Si i fra om jeg kan gjøre noe for å gjøre siden enda bedre egnet :)

Skogland sa...

Tusen hjertelig takk for hyggelig award, kjære deg!

Klem fra Fru K

Bibbi sa...

Tusen takk for awarden!
Det setter jeg veldig stor pris på!!!

Skønner godt at du har fått denne awarden, det er en så flott blogg, med stemningsfulle bilder og koselig tekster.

Klem Bibbi

Vibeke sa...

Gratulerer til deg for en velfortjent award! Alltid hyggelig å titte innom bloggen din og masse stemningsfulle flotte bilder :-)
Tusen hjertlig takk også for at du også liker bloggen min. Nå ble jeg virekelig smigret :-)
Det blir kanskje flere blogger på meg snart også. Grunnet bortgang i min nærmeste familie ser det ut som jeg og min søster overtar et falleferdig småbruk som har vært i familien i flere generasjoner. Da blir det både blogging, bygging og reabiliterting. Må nok skynde meg å få ferdig hytta nå før neste prosjekt.... Godt ungene er voksne og opptatt med studentlivet :-)
- Vibeke

Synnøve. sa...

Lurer litt på om kommentaren min forsvant ut i cyber nå...
Skreiv at eg burde skamme meg som ikke besökt deg tidligere. Du var hos meg i slutten av februar ju...
Men nå legg eg det på listen.
Klems Synnöve.

liven sa...

Heisann og takk for hilsen!!
Nå kan du tro jeg har kost meg her i bloggen din!!
Tenk at du har to hytter...heldige deg!!
Så mange nydelige bilder...du er flink å fotografere!!
Ha en fin onsdagkveld...og grattis med award forresten !!

Wenche sa...

Wenche: Så koselige vårbilder! Når det gjelder hekling så tenker jeg det blir "slumreteppe" både på Blåsten og Sandoren så driftig som du er! Stor klem fra tante, er blitt "fan" av bloggen din.

Related Posts with Thumbnails