Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


søndag 11. april 2010

Det er vår i hagen hjemme.

For et vær! Dagen i dag var satt av til kun å være ute i hagen og kose oss i det fine været. Snøen i hagen smelter i rekord-fart og det er varmt å sitte i sola, endelig! Dette trenger vi etter en gråværspåske!

Utemøblene ble tatt ut i går, så i dag har vi bare pusla med litt raking, planting i potter, lek, grilling og litt fotografering.



Har knipsa litt av gåselabbene på mine Salix, de er så lubne og gode!





Skjegg på treet i hagen....



Lilleprinsen leker med naboens katt en vårdag i april....



post signature

3 kommentarer:

Hønemor. sa...

Så hærlig vi har det her på Moen i sola:) Malin plukker gåselabber og har m opp i senga.. de er jammen bløte, store å gode nå;) Lille Martinius pusen har fått en ny venn, koselig! Snakker vi hagesenter snart:)
Klem nabo`n.

Gunn sa...

Så flotte vårbilder og vårstemning det var her da!
Har noe til deg på bloggen min♥
Ha en fin kveld.

Gunn sa...

Hei igjen,
♥Først kan du kopiere/laste ned bilde av awarden på bloggen min og legge det et sted på bloggen din.
♥Disse awardene gir man gjerne videre til andre man synes fortjener de. Noen awarder vil at man skal gi den videre til et bestemt antall blogger eller det også være andre ting man skal gjøre, da følger det med en "oppskrift" for hva man skal gjøre. Denne gangen fulgte det ikke med noen "oppskrift" så da ga jeg den videre til de jeg syntes fortjener en award for sjarmerende blogger.
♥Så hvis du vil gi den videre lager du et innlegg i bloggen din og legger ved bildet av awarden. og så legger du igjen en kommentar hos vedkommende slik at de blir oppmerksomme på at du gir den til dem.
Lykke til du fortjener virkelig awarden, du har en kjempe fin og interessant blogg! ♥

Related Posts with Thumbnails