Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


mandag 5. april 2010

Da var hyttepåsken over for denne gang.

Da var påsken og fridagene på hytta over for denne gang......

 Været har vært veldig skiftende. På fredag opplevde vi regn, hagl, snø og sol i løpet av en kort halvtime! På denne årstiden er det (heldigvis?) ikke så mye å jobbe med, så vi har slappa skikkelig av og vært ute på ski/aka hver dag uansett vær. Vi gikk også på ski opp til Blåsten og så at snøen hadde minka siden sist og at det nesten ikke var snø på taket lenger.


Morro med snowracer på Sandoren.


Nytt, eget påske-egg, hva er det oppi tro?


Sutter så klart! elsker sutter, bare MÅ ha! også kjeks og rosiner da...


Påskeaften fikk vi koselig besøk av Sissel og Brandy, veldig stas med "vova" synes hytteprinsen.


Så var det bare å rydde bort påskepynten.....


....og glede seg til å ta bilder av hyttelivet når våren kommer.



post signature

2 kommentarer:

anne - moseplassen sa...

herlige dager på hytta dette :)

for en uke siden spurte du meg om jeg kjente til en side med både bilder og sang av fugler. Vel, jeg holdt da på med å lage en oversikt over fuglene i hagen her, og der har jeg inkludert sang. Takk for tipset, det hadde jeg ikke tenkt på om du ikke spurte meg etter en slik funksjon :)

Her er oversikten: http://moseplassen.com/oversikt-over-fugler-i-hagen/

Bibbi sa...

Festlig innlegg om påsken! Bildene er så fine og sier så mye....

Hærlig prins!

Related Posts with Thumbnails