Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


tirsdag 9. mars 2010

Mye snø, men nå kommer våren!

Vi har vært på Sandoren og måka hyttetaket. Burde nesten finni frem miniskia og stått på ski ned taket ( i reneste Sondre nordheim stil, hehe) for her gikk snøen i ett med bakken da taket var måka.



Jeg fikk testa de nye trugene også. Har aldri gått på truger før (tar alltid skia...) men disse var geniale. Lette å få til å sitte på foten, ispigg under, levert med bag/sekk som var kjekt til transporten. Sist men ikke minst,  de var billige (en tredjedel av prisen sammenlignet med de mest kjente merkene)! Det kan jeg like.



Med finværet de siste dagene så gleder jeg meg masse til påske på hytta!



Gleder meg til skiturer med pulken, pilking, påske-egg, påskeskirenn, fyr i ovnen, kakao, grilling,  gode venner.....
Nedtellinga har begynt!


post signature

1 kommentar:

Anonym sa...

Påskestemningen er på vei inn her også, med dette været er det bare å glede seg til late dager i solveggen:) Hærlig bilde av lille påskekanin i vindu! Hilsen naboen;)

Related Posts with Thumbnails