Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


søndag 14. februar 2010

Sol, snø og vinteraktiviteter

Strålende vintervær, sola som varmer litt allerede og mye ute på ski og aking er vinteren på sitt beste for oss. Fredag var jeg og vesleprinsen først på ski med pulken. Vi er så heldig at vi har skiterreng rett utenfor døra. Så ble det aking med kjelken etterpå.


Gjennom skogen bare det.....

Med madrass, lammeskinn og voksipose i  pulken, koser prinsen seg på tur.

Stas å ake med de "store" jentene i nabolaget!

På lørdag var vi på sosial akedag med pølsegrilling og kos i sola. Kjempefin, bratt og lang akebakke var det også. Full fart!


Den gamle bua lå der så koselig på toppen av bakken.....




Litt kos med "vova" ble det også.
Fin dag for store og små.




....og sist men ikke minst; våren er her snart! I dag drøpp det av furua utenfor soveromsvinduet.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefint istapp bilde!! Du er jammen flink med kamera! Åsså digga jeg vova og Haakon, og selvsagt var han ganske kul med roser i kinna på racer'n sin!

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Hei!
Du kan kopiere hele html-koden, lime den inn i et notisblokk dokument. Så henter du ut den bilde-koden der:-)

Ellers har jeg desverre ikke oppskrift på hvordan du får 3 kolonner med denne malen. Bare med minima! Si ifra om du trenger mer hjelp :)

Klem J

Anonym sa...

Heia Gry, Dere er flinke. Det er bra det er dere (du, John og lillemann Haakon) som har overtatt Blåsten. Jeg er stolt av dere. Har jo
opplevd mange år med snømåking på Blåsten, men husker vel aller best alle turene med Beste på Blåsten sommertid. Stå på og jeg håper på en "syningstur" til våren. klem vra tante

Related Posts with Thumbnails