Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


fredag 26. februar 2010

Interiør i vinterferien

Har vært på venninnebesøk i Porsgrunn et par dager. Da er det stas å shoppe litt i interiørbutikker vi ikke har her jeg bor. Vi rakk ikke innom brukthandelen, men en tur på Kremmerhuset, Home & Cottage og Søstrene Grene ble det.

Da jeg kom hjem igjen var det "Marken" her med mange ulike utstillere. Alt fra klokker, kniver, rosemaling, ullprodukter og ulikt kunsthåndverk. Lykka kunsthåndverk har blitt en favoritt hos meg på "Marken".

For en uke siden hadde jeg venninnekveld med Perfect Home party. Det var kjempekoselig og mye fint som frista..... Her kommer noen av mine "vinterferie-kupp". Endel av dette skal jeg ha på hyttene etterhvert, men koser meg med det hjemme så lenge.


Pute fra Home&Cottage og saueskinn fra Lykka kunsthåndverk.


Sueskinna fra Lykka er dekorert på baksiden slik at de er like fine på retta som på vranga.


Pute fra kremmerhuset med brodert "Hjem kjære hjem" på.


Det er maaaange år siden jeg siste kjøpte glansbilder, men falt for disse hos Søstrene Grene. Tenkte kanskje bruke dem til decoupage. Andre forslag?


Dette etasjefatet fra Perfect Home har jeg ønsket meg lenge....


Olje og kryddersett ble det også. Liker så godt kombinasjonen av porselen og nettingkurv.


Denne bollen med nettingkurv synes jeg er bare så koselig!


Snart er vinterferien over, men denne helga er det meldt fint vær så kanskje blir det en liten tur på hyttene for å sjekke takene for snø? God helg alle sammen!


post signature

3 kommentarer:

Fattigfolket sa...

Så mye lekkert du har fått tak i :-) Det er deilig å ha vakre ting å se på når en slapper av på hytta.

Ha en fin søndag!

Marie

Anonym sa...

Så fin layout du har fått nå! Kommer til å bli kjempefint dette her- masse fine bilder har du og!

Klem fra Elin

Bibbi sa...

Du har jo så god smak!!
Mange lekre saker du har fått tak i, kos deg med dem....

Related Posts with Thumbnails