Velkommen til min blogg som tar utgangspunkt i mine to små enkle hytter etter mine bestemødre. Hyttene ble bygget på 50 og 70-tallet og ligger i nærheten av Skrimfjella.

I denne bloggen vil du finne innlegg om hytteliv, oppussing og vedlikehold, interiør, gamle ting, håndarbeid, foto og natur.


søndag 6. desember 2009

Starten på oppussingen innendørs på Sandoren

Det første jeg gjorde med hytta på Sandoren etter vi hadde overtatt den etter mamma, var å lysne den innvendig. Har tatt noen før og etter bilder, men interiøret er jo stadig gjenstand for fornyelse og nye ideer.......







Etter noen liter med panelhvit og maling, og mange timers arbeid ble det mye lysere. I fjor malte vi kjøkkeninnredningen og skiftet håndtak. Soverommene er det siste som er malt nå i sommer. Det mangler jeg foreløpig bilder av.






Innimellom malinga ble det også litt tid til å slappe av litt på brygga.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fiiin blogg:) Denne skal jeg følge med på.. syntes du er flink jeg;) Hisen nabo`n

Anonym sa...

Jammen bra det var du som ble eier av begge hyttene. Her står det ikke på arbeidslyst eller engasjement! Veldig fint har det blitt!

klem fra søs

Related Posts with Thumbnails